nedeľa 21. novembra 2021

Facebook mi zablokoval účet ... náhradný

 Ted nie môj pôvodný "stály" účet https://www.facebook.com/gasparovicm , ale prechodný ktorý som si spravil po druhom, teda fakticky treťm 30 dňovom ban-e. Znova som ho nazval Martin Gašparovič, uviedol som správne údaje, zadal som inú emailovú adresu, ale ten istý mobil , používal som ho pár dní ... a účet je zablokovaný ... Samozrejme že som požiadal o review .


Zdôvodnenie zatiaľ nijaké ... 
Samozrejme že som nenadával, nevyhrážal sa, tak ako vždy. Ale dovolil som si oponovať antivaxerským trollom. A tu bude ten dôvod.
Nevadí mám ďalšie konto.
A nejak to vydržím kým bude Facebook regulovaný alebo zrušený.
Ale myslím si že už by sa malo uvažovať o trestnoprávnej zodpovednosti pre konkrétnych zamestnancov Facebooku, konkrétne za podporu a šírenie klamstiev a nenávisti, nebezpečného vyhrážania sa, a ohorozovania životov.



Žiadne komentáre: